הצעת נישואין רומנטית

הצעת נישואין רומנטית – השקעה באהבה

אם גם אצלכם שיחה תמימה עם אימא מסתיימת לרוב במסקנה הנחרצת שלה ש"פעם הכל היה טוב יותר", דעו שלפחות חלק קטן וחבוי במשפט מתייחס לתחום הצעות הנישואין. אם בעבר הצעת נישואין רומנטית ומושקעת הייתה חלק בלתי נפרד מ"טקס" המעבר מרווקות לחיי נישואים, הרי שכיום, כך נדמה, נותרה הרומנטיקה בעיקר על מסכי הקולנוע. זוגות מדברים על האפשרות להינשא, ומרוב "משא ומתן", לא נשאר מקום לפרחים, נרות או בקיצור – רומנטיקה.
די. אתם תעשו זאת אחרת. על הצעת הנישואין שלכם תוכלו לספר בגאווה לחברים, ולא להיות מאלו שכאשר נשאלים איך הייתה ההצעה, עונים "עזוב, מה זה משנה? העיקר שמתחתנים". אז קבלו חינם אין כסף כמה רעיונות לתכנון הצעת נישואין רומנטית ומדליקה שלא תשכח לעולם.

רעינוות להצעות נישואין רומנטיות

1. הצעת נישואין בקן האוהבים הפרטי

הנדוש והקיטש תופס כשמדובר בהצעות נישואין. ואין יותר "קיטש" מפרחים או נרות. אז אם גם בת הזוג שלכם נמסה כשהיא רואה ורד, למה שלא תתנו לה 200? מלאו את ביתכם במאות פרחים (אפשר כמספר החודשים / השבועות שאתם יחד). תנו לפרחים "להוביל" אותה בשביל יפהפה היישר לנקודה בו תונח לה טבעת אירוסין אותה רכשתם, מוקפת כמובן בזר לב אוהב וריחני. מושלם, לא? גם בית חשוך וגדוש בנרות עשוי להוות הצעת נישואין רומנטית ויפה, כל עוד עושים זאת בזהירות כמובן.
2. הצעת נישואין מפתיעה  בחיק הטבע
כשאומרים 'רומנטיקה', אצל מרבית האנשים עולה תמונה של ים בערב, שקיעה, כוכבים ובקבוק יין טוב. אז למה לא להפוך את זה להצעת נישואין רומנטית? תוסיפו למשוואה ערך מוסף מושקע ורומנטי (כיתוב-הצעה מנרות / שיר רומנטי ששניכם אוהבים וכדומה) והרווחתם הצעת נישואין רומנטית ומרשימה.
אם אתם מחפשים קצת לעלות את הרף, ישנם לא מעט כיוונים אפשריים. טיסה רומנטית פרטית בשמי הארץ על גבי כדור פורח שבמהלכה אתה שולף את הטבעת, טיול רומנטי בהרים שבסיומו שלט ענקי על צלע ההר עם המילים "התינשאי לי?" ועוד ועוד.
בשביל הצעת נישואין רומנטית לא צריך מאות אלפי שקלים, הפקת אירוע מסובכת או מאמץ עילאי. קצת מחשבה, טיפה יצירתיות, ואשת החלומות שלכם לא תפסיק להודות לכם עליה לעולם… אל תוותרו על האפשרות לשמח אותה. בהצלחה!