תווי קניה לעובדים לכבוד החג

רכישה של תווי קנייה לעובדים בתור מתנות לכבוד החג

אז מה מתאים להעניק מתנה לעובדים? כל מעסיק מתלבט בשאלה זו, ותר אחר הפתרון המוצלח והמתאים. הפתרון שיתאים לתקציב שלו מחד, אך ישמח ויספק את העובדים שלו מאידך. אחת האפשרויות הפופולאריות היא לתת לעובדים תווי קניה.

היתרונות של תווי קניה לעובדים בתור מתנה לחג

תווי קנייה רק בריאותהיתרון הבולט הראשון של תווי קניה הוא העובדה שכל עובד יכול לרכוש לעצמו באמצעות התווים את המוצר הרצוי והמתאים לו. מדובר ביתרון משמעותי מאוד, שכן כאשר אדם מקבל מתנה הוא עלול לגלות לא פעם שהמתנה אינה שימושית עבורו, שהוא אינו מרוצה מהשי ושהוא לא עתיד להפיק תועלת ממנו. ואילו כאשר ניתנת בידו האפשרות לבחור הוא עשוי להפיק תועלת מקסימלית, בגין העובדה שהוא יכול לרכוש לעצמו את המתנה הרצויה לו. כמובן שחשוב שתווי השי שניתנים לו יכובדו ברשתות רבות – כדי שהוא אכן יוכל לבחור את המתנה הרצויה לו בחנות המועדפת עליו.

אריזות שי מוכנות לצוות העובדים לכבוד חגים 

חברות רבות מעדיפות לרכוש במרוכז אריזות שי לכל העובדים שלהן.  ככה העובד כבר מקבל את הדבר עצמו ולא צריך להטריח את עצמו ולהתלבט  מה לקנות ואחר כך לצאת מהבית. אמנןם אין כאן את אלמנט הבחירה, אך יש ייתרון גדול שכל העובדים מקבלים כבר במקום העבודה את אריזות השי.

להזמנת אריזות שי  לכבוד החג לעובדים שלכם -היכנסו לאתר מור ולבונה

כאשר מעסיק רוכש תווי שי הוא בעצם מאפשר לכל עובד להתאים לעצמו את המתנה הרצויה והמתאימה לו, ובכך להצליח לקלוע ללא מאמץ רב לטעמו האישי של כל אחד מהעובדים שלו. אומנם המעסיק מפסיד בכך את הנימה אישית שבמתנה, אך התועלת רבה. מעסיקים שמעוניינים לחמם את הלב ולהגיש מתנה אישית יותר, יוכלו לצרף לתווי השי גם מתנה סמלית או אגרת ברכה. וכך להשיג את המטרה המושלמת.

מעסיק – עובד – מתנה – שביעות רצון

הקשר בין כל מעסיק ובין העובדים שלו הוא קשר בעל משמעות רבה להצלחת העסק. מסיבה זו אין להקל ראש בעניין. בעידן המתוקשר שלנו שבו כל עובד מתעדכן בנעשה בחברות מתחרות, חשוב לפנק את העובדים ולהעניק להם שי מרשים ומשמעותי. תווי שי בסכום הולם יענו על הצורך ויקלעו למטרה.