מתנות לסבתא – יצירת ספר אישי על סבתא

ישנם סיפורים רבים וחוויות שממשיכים לחיות תודות לזיכרונותינו. בעבר היו זמנים….זוהי תחילתו של כל משפט שיהפוך לסיפור מרגש שקרה בעבר הרחוק. מתנותלסבתא, יהיו כאלו שאכן יצליחו לשמר ולעורר זיכרונות טובים, משפחתיים בעיקרם בקרב הסבתא. אז אין שום ספק שתמיד נעדיף לבחור מתנה ייחודית ומקורית ולא רק עבור סבים וסבתות אלא בכל עבור יקירנו ואהובנו. מתנה מקורית היא בראש ובראשונה מתנה שבה ניכרת השקעה ויחס אישי.

יצירה של ספר אישי לסבתא

מתנה ליום הולדתקבלה של מתנה אשר מצליחה להנכיח בפנינו שאכן יקירנו השקיעו מחשבה ומאמצים במהלך בחירתה ורכישתה, יכולה לעורר את כל מה שמתנה אי פעם נדרשה לעורר, היינו התרגשות, חום ואהבה רבה. בשורות הבאות נפרוש בפניכם אפשרות נהדר שיכולה להיות מתנה לסבתא מושלמת ומיוחדת במינה, אפשרות זו מסתכמת בשתי המילים הבאות, ספר אישי.
בתוך הספר תוכלו לשלב סיפורים ואנקדוטות שונות מכל מיני שלבים שונים במהלך חייהם של הסבא או הסבתא, תמונות מתקופות רחוקות ומתקופות יותר נוכחיות בצירוף כמובן תמונות של כלל בני המשפחה, ולבסוף איחולים לבביים וברכות מרגשות. חשוב לציין שתכנון של ספר אישי שכזה איננו בגדר משימה של מה בכך. וכמובן שלא מדובר במתנה שמחכים איתה עד לרגע האחרון. הכנת ספר אישי מושקע מחייבת השקעה של לפחות מספר ימים, ולעתים גם כמה שבועות.

ספר אישי מתנה לסבתא- זמן והשקעה

מרבית הזמן וההשקעה הכרוכים במהלך ההכנה של הספר האישי עבור הסבתא או הסבא, מיועד לאיסוף התמונות והחומרים אותם רוצים לשלב בתוכו. על אף כל המאמץ וההשקעה, עם הרגע שבו הסבתא תקבל את המתנה הייחודית הזו, החיוך והאור שיציף את פניה, בהחלט יתגלה כמי שהיה שווה את כל ההשקעה. אנו ממליצים במסגרת שלב איסוף התמונות והחומרים, לעבור ראשית על אלבומי תמונות של בני המשפחה מתקופות שונות במהלך חייהם.
מומלץ לשלב בתוך הספר האישי תמונות של הסבתא עם הוריהם, אחיהם ואפילו סבם או סבתם. את כל התמונות שבחרתם שמרו בתיקייה מיוחדת במחשב האישי שלכם. לאחר מכן ערכו שיחה עם הסבתא על מנת לברר אחר סיפורים וחוויות מעניינות שצברה במהלך חייה, ושלבו אותם בחשאי כמובן בספר האישי.