מתנות מקוריות למועדים ולחגים – קצת רעיונות

Posted by

המדריך ה(כמעט) שלם למתנות מקוריות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחפשים אחר אותה מתנה מקורית שתתאים לאדם אשר יקבל אותה וזאת אשר תצליח להפתיע אותו. מאמר זה יגולל בפני הקוראים אודות אותן מתנות מקוריות שיצליחו לגרום לאדרנלין לזרום בקצב מהיר יותר ולאדם המקבל אותן להיות באמת מופתע ולא רק מפאת הנימוס.

כרטיסי קולנוע- להרגיש כמו מלך

אם מעוניינים לקנות מתנות מקוריות ליום ההולדת או לרגל אירוע חגיגי ויודעים כי אותו אדם אשר עתיד לקבל את המתנה אינו אוהב/ת אתגרים פיזיים, ניתן לקנות כרטיסי קולנוע לאחד מהסרטים האהובים עליו. נכון להיום יש אפשרות לקנות כרטיסי קולנוע לאירוע שלם שכולו קולנוע. כאן האדם אשר יגיע לבית הקולנוע ייתקל במזנון מרשים ומפואר המלא במאכלים שונים. טרם הכניסה אל האולם, הוא יקבל צלחת ימלא אותה בכל טוב וישב עם בן או בת הזוג שלו לארוחה מהנה. לאחר מכן הוא יוכל לבחור ממזנון הקינוחים את השתייה והקינוח האהובים עליו. לאחר סיום הארוחה הוא ייכנס לבית קולנוע קטן שבו כורסאות נוחות ומערכת סראונד משוכללת וייהנה מחוויית הצפייה בסרט כפי שלא חווה עד היום. בהפסקה הוא יוכל לגשת אל בר המשקאות והקינוחים ולהמשיך לסעוד את קיבתו במגוון הפינוקים האפשריים. ניתן לומר כי מתנה מקורית זאת אמנם תעלה קצת יותר מאשר כרטיס קולנוע לסרט רגיל, אך היא תספק חוויה אותה יהיה קשה לשכוח.

סדנת בישול ואפיה- נהנים מתחושת ה"יחד"

אם מדובר על יום נישואין להורים או מתנה לחנוכת בית לבני זג אשר אוהבים לבשל ביחד, סדנת בישול ואפיה יכולה להיות המתנה האידיאלית והמהנה ביותר. כאן בני הזוג ילמדו כיצד לבשל מגוון מאכלים יחדיו בזמנם הפנוי. יש לקחת בחשבון כי כיום יש סוגים רבים של סדנאות וחשוב מאוד לבחור בסדנת בישול בה לומדים תחום בישול אשר אהוב על שני בני הזוג, כמו למשל מאכלים מהמטבח הצרפתי או האיטלקי. בנוסף, יש לוודא כי השף אשר מעביר את התכנים הוא אכן שף בעל ניסיון בתחום וכי מיקום הסדנא אינו רחוק ממקום המגורים וזאת על מנת שיהיה קל להגיע אליה.

קורס סקיפרים ומשיטי יאכטה: הגיע הזמן להיות רב חובל

בשנים האחרונות זוגות רבים מגשימים אחד לשני את הפנטזיות, אם מדובר על מתנת קורס סקיפרים, מתנת טיסה, מתנת רחיפה או טיסה בכדור פורח ועוד. קורס סקיפרים ידוע כקורס לא קל המתאים לאנשים אשר מאוד אוהבים את הים. כיוון שמדובר על מתנה המצריכה לימודים וזמן פנוי, רבים בוחרים לקנות מתנה זו לבן או בת זוגם כאשר הם יוצאים לפנסיה ומגשימים להם פנטזיה. קורס זה של משיטי יאכטות מלמד כיצד לנווט יאכטה. מדובר על קורס המערב לימודים תיאורטיים ולימודים מעשיים, עלות לא קטנה, מבחנים וחודשים של למידה. בהחלט מתנה נפלאה לכל אדם אשר אוהב את הים.

מאמר על מתנות לסבתא -אפשריות למתנות עבור סבתות